CZERWONO MI


Emil jest energetycznym człowiekiem a jego ulubiony kolor to czerwony. Ostatnio, wykrzyknął : "Mam pomysł", a jaki? "Czerwony" :))
Zaproponowałam więc Emilowi, zabawę z czerwonym kolorem. Czerwonym kolorem pod postacią owoców i warzyw. Przygotowałam tacę pełną truskawek, czereśni, jabłek, arbuza, rzodkiewki, buraczków]. Emil po kolei je nazywał i oglądał.


Porozmawialiśmy sobie jeszcze o czerwonym kolorze i Emil [ za pomocą wykałaczek] zaczął budować, komponować swoje czerwone "Coś". Na początku powstała kompozycja w arbuzie.


Później budowa rozrosła się dalej, poprzez długie wykałaczki; dalej i dalej i w górę.


Konstrukcja rozrastała się . Pomagałam Emilowi łączyć owoce i warzywa patyczkami.


Emil stwierdził, że to plac zabaw dla dzieci. Mi, przypominało to molekularne modele.



Czerwona konstrukcja pochłonęła uwagę Emila na dłuższy czas. Na koniec, rozłożyliśmy konstrukcję i zjedliśmy jej składniki.


Nie wiem, czy pod wpływem czerwieni, ale Emil, długo nie mógł dzisiaj zasnąć ;)





Share this:

,

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...