MEBLOŚCIANKA OGRODOWA



Czyli: podręczny kredens ogrodowy dla Emila.
Skrzynki po owocach zbierałam już od dłuższego czasu, dzisiaj, udało mi się w końcu je wszystkie połączyć [wkrętarką do płotu]. Drewniane skrzynki "ozdobiłam" serwetkami z odzysku [ takich , których nie jest szkoda wystawić na zmienne warunki atmosferyczne].
Każda "komórka" została inaczej urządzona przedmiotami z odzysku.
Zabawa pochłonęła mnie na kilka godzin. Moja mama śmiała się i mówiła do Emila, że mama bawi się jak w dzieciństwie. I o to chodzi;)


Przyznaję, przy tej konstrukcji, Emil niewiele miał do zrobienia, ale to nasz wspólny mebel ogrodowy i może teraz ustawiać w nim co chce i jak chce.W kredensie znalazły się nasze "Weki na wieki", "Emilowe kwiaty" oraz naczynia i przedmioty do zabawy, dekoracji.
Siedząc w leżakach patrzyliśmy na naszą "Meblościankę" z radością , Emil tym większą, bo wysmarowany od palców stóp do czubka nosa czarną farbą [ znalazł sobie zajęcie podczas gdy mama bawiła się w układanie] :)















































































































































Share this:

, , , , ,

CONVERSATION

9 komentarze:

  1. Świetny regał, też takie robiłam jak byłam mała.

    OdpowiedzUsuń
  2. cudnie!!!! jak wszystko inne emilowe! często tu zaglądam, jesteście moja inspiracją! czasem sobie myślę - szkoda że sama nie wpadam na takie pomysły..dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo nam miło :)
    Dzieci mają niesamowite pomysły, my [rodzice ]tylko możemy im "podtykać" materiały :))
    Serdecznie pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czas dzieciństwa pojawił się jak żywy. świetne do zabawy dla wszystkich dzieciaków.W pracy niani chetnie korzystam z twoich Wizji,są Świetne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dorośli też mogą się tak bawić!
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. absolutnie genialny pomysł! Serwetki na tle drewnianych skrzynek- uwielbiam! ach!

    OdpowiedzUsuń
  7. ech szkoda że nie mamy ogródka ;(

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...