PRACOWNIA NA STRYCHU

Ostatnio pogoda jest deszczowa, więc przebywamy z Emilem w naszej pracowni.
Pracownia mieści się w małym pokoiku na strychu [ u babci ]. Pokój ma swoją historię. W latach przedwojennych, mieszkała w nim prawdopodobnie pomoc domowa, po wojnie pokój zajęła moja brabacia, później była tu pracownia dziadka Emila, pokój brata, w końcu moja sypialnia.
Teraz mamy pokój, już tylko do tworzenia. Pozostało kilka moich "zbieractw", które tworzą nastrój pracowni. Większość rzeczy pochodzi z recyclingu. I ja i Emil lubimy w niej przebywać, wymyślać, tworzyć. Kiedy jest ciemno, zapalamy nasze lampki i już jest jaśniej i weselej.
Pokój mieści się na strychu, w nocy potrafią biegać po nim różne stworzenia [wiewiórki, kuny], z okienka obok wylatują nietoperze, księżyc często świeci prosto w okno - klimat jest tajemniczy. Ale my, pracujemy w dzień, kiedy pada deszcz lub słonko świeci przez okno na podłogę i stolik.
Bardzo lubimy w niej przebywać.
Dzisiaj wpadła do nas tęcza.

A to kilka ujęć z naszej pracowni:

w tle:kufer z lat 50-tych,krzesło obite skórą [wykonane prze mojego dziadka], stolik babci

kolekcja "świętych" obrazków razem z lampką z Ikei

"mrugająca" lampka z kryształu i kamienna donica na farby

stary zegar, który dzwoni, gdy Emil robi coś dobrego

wesoła Helga

spojrzenie w niebo przez okienko w łazience
stado ptaków [ powieszone jeszcze dla malutkiego Emilka] jako mobilki

oraz super samolot z załogą
stary cylinder na głowie konia Barbie

Lampka z blachy,tworzy nastrój na półce z materiałami
lampkę wykonałam z dziurkowanej nożyczkami blachy do sitodruku, zszytej po boku zszywaczem.
Gotowy, blaszany kształt nałożyłam na lampkę z żarówką bez abażuru.

zaczarowany młynek pod lampą vintage

ekipa znajomych oświetlona kolegą; pingwinem

najprawdziwszy widok za oknem

Share this:

, , ,

CONVERSATION

6 komentarze:

  1. Piękny macie świat, ma dużo klimatu.

    OdpowiedzUsuń
  2. wesola Helga jest swietna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak...jej straszno-śmieszny uśmiech ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. te ptaki i samolot sa extra, muszę sprawić takie dzieciakom do pokoju, tylko gdzie teraz takie dorwać hmm??

    OdpowiedzUsuń
  5. ptaszki kupiłam w hurtowni z art.dekoracyjnymi, samolot też

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...