PRZEPLATANKA


Dzieci lubią plątać, przeplatać, zaplatać, to dobre ćwiczenie edukacyjne a jednocześnie przyjemna zabawa dla dzieci.
Wypatrzyłam na wyprzedaży obrazki, utworzone przez naciąganie nici wokół gwoździków.



Obrazki zachwycają kunsztem ale dla mnie ważniejsze było, aby Emil mógł się pobawić.
Pocięłam gotowy obrazek i przygotowałam nici i włóczki. Pokazałam Emilowi jak przewlekać nici. Musiałam pomóc przy zawiązywaniu nici. Starsze dzieci nie powinny mieć problemu z tym ćwiczeniem, ale dla Emila to troszkę jeszcze za trudne.


My skorzystaliśmy z recyclingowego "Gotowca" ale łatwo wykonać taką tablicę samemu.
Płyta pilśniowa lub deska, obita suknem [lub nie]  + nabite małe gwoździki z dużymi łepkami - gotowe.

Share this:

, ,

CONVERSATION

2 komentarze:

  1. Jak dla mnie bomba!!! Szczególnie, że jakiś czas temu postanowiłam zrobić właśnie taki obraz bezpośrednio na ścianie w łazience :) Jeszcze nie doszedł do skutku, lecz już widzę czym na pewno zajmę córkę :) Dzięki i pozdrawiam
    bZuzia

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...