STEMPLE




Dzisiaj stemplowaliśmy.
W czasopiśmie "Living" przeczytałam ciekawy artykuł o "Gyotaku".
Odbitki wykonuje się na rybach. Ja nie za bardzo, miałam ochotę pracować na "Żywej rybie".
W Stanach można kupić gotowe, gumowe stemple w kształcie ryby. Nie wiem, jak u nas, ale ja całkiem przypadkiem mam taką podobną gumową rybkę [ pożyczyłam od Emila ].


Im bardziej płaska- tym lepiej. Kilka prób i wyszło naprawdę ciekawie.


Pomyślałam, że można spróbować poodbijać inne gumowe zabawki. Wybrałam kilka , w miarę płaskich i zaczęliśmy eksperymentować .



Posmarowaną farbą zabawkę, przykrywaliśmy papierem [ w miarę cienkim] lub tkaniną. Ugniataliśmy przedmiot palcami lub szczoteczką i podnosiliśmy kartkę.Najlepiej odbijało się na tkaninie. W ruch poszły nasze ubrania.
Za pomocą farby akrylowej, udało nam się przenieść na bluzkę: dinozaura, pieska, sarenkę i konika.  Naszą rybkę odbiliśmy na koszulkach i papierze.
Naprawdę ciekawa zabawa.

Share this:

, ,

CONVERSATION

2 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...