RECYCLING ART NADMORSKI


Chodząc po plażach polskich, ale nie tylko polskich, rzadko można znaleźć muszelki, wygładzone patyki czy inne ciekawe, związane z morzem przedmioty. Przeważnie są to po prostu zwyczajne śmiecie. To smutne. Jednak i z takich śmieci można uczynić zabawę lub zabawki nadmorskie.
My zaczęliśmy od "przeczesania" plaży i zgromadzenia "skarbów": kamyki, patyki, kapsle po napojach, butelki,wyschnięte wodorosty, pióra ptaków.
Z uzbieranych przedmiotów, Emil ułożył nadmorski obrazek. Kolorowe kapsle bardzo się przydały.



Emil wymyślił ciąg dalszy dla obrazka; korytarzyk wysadzony kamykami, przeprowadzony przez całą plażę, aż do wydm a na końcu drugi obrazek.





Dwa połączone ze sobą, nadmorskie światy.
Przy okazji zabawy z wodą, wymyślił rysunek wodny napiaskowy. Rysowanie wodą na suchym piasku to dosyć trudna zabawa.


Znaleziona, zielona butelka po napoju posłużyła nam jako zielony "Filtr" do patrzenia na świat.


Z pustej, także znalezionej puszki, zrobiłam grającą grzechotkę dla Emila : puszkę owinęłam wodorostami i powtykałam w nią patyki i pióra.




Do środka nasypałam kamyki i zamknęłam patyczkiem. Emil grał, potrząsając nią.


Z pustej, plastikowej butelki zrobiliśmy pamiątkowy "Wek na wieki".


Czas nam się skończył i reszta śmieci musi poczekać ;)

Share this:

, , , , ,

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...