WIDOCZEK LEŚNY

Ostatnio często chodzimy na spacery do lasu.
Przyglądamy się przyrodzie i podziwiamy jesienne zwiastuny.
Postanowiłam "uwiecznić" te nasze obserwacje w dosłowny sposób, zamykając kawałeczek przyrody leśnej w okiennej hodowli .
Wykorzystując okienko z zabawy w Sekrety , ułożyliśmy w nim, zebrane podczas spaceru rośliny, kawałki drewna,mech,liście,ziemię i malutkie grzyby.



Wlaliśmy odrobinę wody.


Nakryliśmy szybką [okienko było podwójne, wyjęłam wcześniej jedną szybkę], którą przybiłam gwoździami do ramy. Powstała okienna hodowla podobna do mini szklarni.
Mieliśmy gotowy WIDOK LEŚNY. Idealny do obserwacji i ozdoby. 


Podczas, gdy ja przybijałam gwoździe, Emil bardzo chciał sam nauczyć się to robić.
Przygotowałam deseczkę i kilka rodzajów gwoździ. Pokazałam, jak wbijać i Emil z radością sam zaczął ćwiczyć wbijanie.


Spodobało Mu się to bardzo, bo za chwilę zbijał suche gałęzie w konstrukcje.



Share this:

, , , ,

CONVERSATION

2 komentarze:

  1. Ciekawy pomysł miałaś z tym okienkiem.
    Leśny obrazek i kolorowe kwiaty z zabawy w sekrety są bardzo pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...