A NA MOJEJ GŁOWIE MYŚLI



Jesień zrobiła się zimna i musieliśmy wyciągnąć czapki.
Przymierzając czapki, przypomniał mi się warsztat, jaki przeprowadziłam z dziećmi z użyciem różnych nakryć głowy: A NA MOJEJ GŁOWIE MYŚLI.
Podobną zabawę zaproponowałam Emilowi.
Zapytałam Emila, o czym myśli najczęściej i najchętniej a później poszukaliśmy przedmiotów, które mogłyby pasować do tych myśli.
Do myśli pasował głośniczek, przewody, mała lampka, garnek z łyżką z kuchni Emila, kratka-logo i narysowane postacie rodziców.
Wszystkie przedmioty przykleiłam klejem na gorąco do czapki.
Emil chętnie nałożył "Myślową Czapę".
Za chwilę, czapa wylądowała na manekinie i mogliśmy o niej spokojnie porozmawiać.


Ciekawe, jak wyglądałyby czapki rodzinki :)

Share this:

,

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...