KALEJDOSKOP JESIENNY


Jesienne barwy drzew stwarzają bajkowy klimat.
Aby zanurzyć się jeszcze bardziej w ten świat, postanowiłam wykonać dla Emila kalejdoskop.
Wykorzystałam papierową tubę z zatyczką [ po napoju ], kawałek celuloidu i srebrną folię.
Opis, jak wykonać kalejdoskop znajduje się na przykład tutaj.


Wew. tuby, ścianki wykonałam z tektury falistej oklejonej srebrną folią [ lustrzaną].


Zrezygnowałam z drugiej, zewnętrznej, matowej "szybki" i pozostawiłam odkrytą przestrzeń.W zakrętce wywierciłam otwór.




Naszymi "świecidełkami" stały się obrazy drzew jesiennych, odbijających się w lustrzanych powierzchniach kalejdoskopu.


Kalejdoskop nieco skróciłam i okleiłam pomalowanymi liśćmi.
Emil ogląda przez niego jesienne krajobrazy.
Ja też.


Share this:

, , ,

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...