PATYCZAKI


Na początku września, Emil kąpał się ostatni raz w tym roku w jeziorze.
Dookoła jeziora rośnie dużo, różnego gatunku drzew.
Nazbieraliśmy kilkanaście gałązek leżących na ziemi z tych drzew.


Były to drzewa liściaste i iglaste. Pod jednym drzewem, zabierając patyczek zauważyliśmy że  w jamce siedziała, bardzo śpiąca już żaba. Emil był zachwycony tym spotkaniem .Od niej zaczęły się patyczkowe opowieści.
Z zebranych małych patyczków ułożyliśmy cały zbiór PATYCZAKÓW- tak nazwaliśmy tą patyczkową rodzinkę. Patyczki zostały ułożone w pudełku po pastelach.


Każdy pochodzi z innego drzewa i każdy ma swoją osobistą opowieść.
Ja je spisałam, wydrukowałam i wkleiłam we wnętrze pokrywki pudełka.
Emil zaostrzonym patyczkiem zamoczonym w tuszu, na wierzchu pokrywki narysował okładkę [ tematyka związana z patyczkami oczywiście].


Każdy chętny, może poznać dzieje drewnianych ludzików, które zamieszkały w nowym domku.
To nasza leśna książka artystyczna.




Share this:

, , ,

CONVERSATION

6 komentarze:

  1. Bajeczna!Uwielbiamy książeczki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podążając Waszym tropem książkowym po wpisie pod moim warsztatem, zaszłam aż tutaj. Patyczaki w pudełku i ich opowieści są wspaniałe!!! uwielbiam takie pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Myślę, że macie podobną "Bajkę" :)

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...