WOSKOWNIKI TŁOCZONE


Podczas zabawy z parafiną wpadłam na pomysł, aby zalać parafiną jakieś interesujące formy, które można by było zdjąć z parafiny po zastygnięciu.
Pod ręką miałam uroczą tackę vintage z wypukłymi na spodzie wzorami.
Emil zasmarował parafiną tacę dosyć grubą warstwą.


Wystawiłam ją na zimne powietrze i po chwili można było delikatnie ją odkleić z formy . Wykonałam odlewy na kilku małych podstawkach z tworzywa ze wzorem.

Najlepiej odbijają się i odklejają formy z elastycznych [wyginających] się przedmiotów. Czyli, trzeba poeksperymentować.
Najbardziej spodobał mi się duży wytłoczony wzór z tacy. Nazwałam go WOSKOWNIKIEM TŁOCZONYM.


Zawieszony na oknie delikatnie wpasował się w oszroniony krajobraz.


Share this:

, ,

CONVERSATION

2 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...