DOM MALOWANY ŚWIATŁEM

Gdy przed naszym nowo wybudowanym domem nie było jeszcze oświetlenia, używaliśmy latarek. Używanie ich sprawiało Emilowi mnóstwo zabawy i dostarczało mnóstwo pomysłów :)


Dzisiaj mamy już naszą "Duszę domową" nad wejściem, ale zabawy z latarkami pozostały.


Jedną z nich było malowanie domu światłem z latarki. Emil kreślił latarkowym światłem znaki i rysunki na domu. Mały świetlny punkt stał się w wyobraźni Emila jajkiem.



Jajko wędrowało po ścianie domu aż w końcu skorupka pękła i wyszedł z niech mały smok. Smok miał różne przygody, Emil tłumaczył i pokazywał jemu [rysując] różne historie.

Ja próbowałam uchwycić te chwile na fotografii.
Smok [widzialny tylko dla Emila] powędrował z nami do domu i był już z nami do końca dnia.
Czasami ciekawie jest pobiegać z latarkami :)




























A to podobna zabawa ze światłem.

Share this:

, , , ,

CONVERSATION

2 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...