LAMPIONY DZIURKOWANE

Zbyt szybko, jak dla mnie,teraz zapada ciemność.
Aby rozjaśnić te jesienne mroki, wykonałam kilka "optymistycznych" lampionów.
Zabawa jest prosta: potrzebujemy: szklane słoiki,folię aluminiową [najlepiej najgrubszą], gwóźdź albo podobne narzędzie [śrubokręt] i podgrzewacze [ewentualnie lampki na baterie-my użyliśmy lampki LED,zmieniające kolor - kupione w sklepie za 6zł.]

Odmierzamy pasek folii z nadwyżką, do zawinięcia na brzegach słoika.
Na filcowej lub innej miękkiej podkładce, dziurkujemy wzór w folii.


Owijamy słoik folią i wstawiamy świeczkę lub lampkę.


Nasze lampiony ozdobiły stopnie schodów. Myślę, że wprowadzają świąteczny klimat.

Emil zadowolił się, zamaszystym dziurkowaniem folii i papierów ;)





Share this:

, , , ,

CONVERSATION

4 komentarze:

  1. Rewelacyjny pomysł.
    Świetny i bardzo inspirujący blog.
    Dołączyłam go już do moich ulubionych :)
    Będę wpadała w odwiedziny często.

    Pozdrawiam cieplutko Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja już myślałam, że w kwestii lampionów hand-made to już ostatnio obejrzałam wszystko. A tu niespodzianka. Proste i efektowne. Super.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...