ANIOŁKI LODOWE


Aniołki, pojawiły się na naszej choince przed domem, dzięki mrozowi.
Dzień wcześniej, zamroziliśmy w różnego rodzaju pojemnikach, naczyniach wodę.

Wody nie laliśmy zbyt dużo, tak, aby powstały cienkie kawałeczki lodu o różnych kształtach.
Wykorzystałam na przykład: pokrywki od pojemników, wyciskarkę do cytrusów, podstawki na jajka, miseczki, foremki do lodu.
Zamrożone kształty wniosłam do domu i gdy odrobinkę stopniały, zaczęliśmy szybko z Emilem układać z nich postacie LODOWYCH ANIOŁKÓW.


Wcześniej Emil narysował twarze Aniołków na kartce i wyciął. Te twarze włożyliśmy między kawałeczki lodu, podczas konstruowania postaci.


Kawałki lodu lekko stopniały i zaczęły się łączyć ze sobą, szybko wyniosłam nasze Anioły na mróz, aby na powrót zamarzły.
Wystarczyła chwila, i elementy lodowych kawałków połączyły się ze sobą, tworząc postacie. Jeszcze zawieszka z drucika i Aniołki zaczęły się uśmiechać do nas z choinki.

















Share this:

, , , ,

CONVERSATION

6 komentarze:

  1. Pierwszy raz w życiu widzę tak ciekawie wykonane aniołki :)
    Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. oo.. i ja pierwszy raz widzę.. są magiczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też byłam zaskoczona, że tak chętnie zmaterializowały się z moich myśli :)
    W końcu Anioły.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak powróci mróz, znowu się pojawią, może w nowszej wersji ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...