LODOWNIKI WITRAŻOWE


Działając podobnie, jak w przypadku ŻYCZEŃ LODOWNIKOWYCH, lub TORTA LODOWEGO wykonaliśmy z Emilem LODOWNIKI WITRAŻOWE.
Zamiast świątecznych elementów, do układania witraży użyliśmy kolorowe, zamrożone w różnych elastycznych naczyniach kawałki lodu.

Praca zaczęła się dwa dni wcześniej; Emil przygotował roztwory farb [ z krepiny] i powlewał do różnych pojemników [muszą być elastyczne, aby można było łatwo wyjąć lód z formy]. Talerzyki jednorazowe, foremki do lodu, opakowania po czekoladkach,pralinkach, silikonowe formy do ciastek zostały napełnione kolorową wodą.
Wystawiłam je na mróz.


Na drugi dzień, Emil wyjął wszystkie kawałeczki lodu i poukładał w talerzykach, formach [blacha do pieczenia, taca do ciasta]. Niektóre kompozycje były przypadkowe, inne starannie ułożone [ludziki]. Ja zalałam je delikatnie wodą i pozostawiłam na mrozie. Dołączyłam też zawieszki.


Na trzeci dzień LODOWNIKI  były gotowe.
Zawiesiłam je na naszych sosnach. Pod słońce,  przypominają witraże.





















































Share this:

, ,

CONVERSATION

12 komentarze:

  1. Kochana... jesteś CZARODZIEJKĄ...!!

    OdpowiedzUsuń
  2. :)
    Muszę, jeszcze popracować nad koloryzacją lodu.

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam te wasze lodowniki! Macie prawdziwą fabrykę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne pomysły! Gratuluję i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. zyczylabym sobie takich wspanialych pomyslow.. ale na szczescie mam Pani bloga, chyba zaczne go studiowac w nocy , aby w dzien szalec z moim chlopcem! :) tak zabijemy jesienno zimowe szare nudne dni..
    paula

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...