POD NAPIĘCIEM


To tytuł naszej najnowszej książki .
Wykorzystując czarno-białe wydruki [z drukarki] zdjęć Emila, stworzyliśmy książkę w konwencji komiksu.
Wycięte z wydruków postacie Emila zostały przyklejone do kartek A4.


Emil po kolei dorysowywał pisakami,do przyklejonych postaci własne opowieści.


Rysował i opowiadał, ja zapisywałam te niesamowite historie.
Gdy Emil narysował już,co chciał, ja wydrukowałam opisy do poszczególnych stron na kartkach A4.
Wykorzystując odręczne napisy Emila, stworzyłam okładkę i ostatnią stronę.
Poszczególne kartki połączyłam w książkę harmonijkową, tak jak robiliśmy to tutaj.



Taką książkę można bez problemu wykonać z rodzicami lub samemu, wykorzystując wydruki fotografii, wycinki z gazet, ksero lub inne.
A oto nasza książka:

















































































































































Share this:

, ,

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...