PRZYJĘCIE DLA PTAKÓW


Urządziłam przyjęcie dla ptaków.
Na ogrodowym stole, przed tym, jak miał spaść śnieg, ułożyłam papierowe szablony, które wycięłam z tekturki [dzieci mogą wyciąć szablony według własnego pomysłu i ułożyć na przykład na parapecie].


W nocy spadł delikatny śnieg i przyprószył drewniany stół .


Delikatnie wyciągnęłam szablony, tak, aby pozostał po nich ślad bez śniegu.


Miałam już gotowy, biały obrus z wzorami.


Przyszedł czas, aby ustawić poczęstunek. Na stole poukładałam miseczki i talerzyki z karmą dla ptaków.


Przyjęcie było gotowe.
Teraz czekam na gości :)


Share this:

, , , , , ,

CONVERSATION

4 komentarze:

  1. Takie to proste... a efekt cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba najbardziej będą zadowolone ptaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te szablony są genialne. Zainspirowały mnie do stworzenia czegoś podobnego w moim ogrodzie :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...