ŚNIEŻYNKI MIĘDZYŚNIEŻNE



Nawiązując do akcji PRZYJĘCIE DLA PTAKÓW, w której wykorzystałam papierowe szablony do tworzenia rysunków w śniegu, powtórzyłam akcję w terenie [lesie], wykorzystując materiały z otoczenia.
Na liściach ułożyłam wzór śnieżynki z patyków.


 Następnego dnia spadł śnieg i przysypał las i gałęzie, ale na tyle, abym mogła je jeszcze widzieć, wystające ze śniegu.
Delikatnie wyciągnęłam gałęzie ze śniegu.


Pośród białej, śnieżnej płaszczyzny, na środku ścieżki leśnej pojawił się duży znak; śnieżynki.

Podobną akcję wykonałam na swoim terenie przed domem. W tym przypadku wykorzystałam drewno opałowe.





Duża śnieżynka pojawiła się przed ULICĄ DREWNIANĄ .


























Share this:

, , , , , , , ,

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...