DOMEK DLA PTAKÓW ALBO DLA WRÓŻEK


Myśląc o ptakach Emil złożył [ z moją pomocą] i pokolorował mały domek*.
Domek raczej nie należy do profesjonalnych konstrukcji, ale mieliśmy dużo zabawy przy jego tworzeniu.Emil pokolorował go z wielkim uczuciem [ mając na myśli, że zamieszka w nim ptaszek ], dbając o każdy szczegół a ja polakierowałam [ polecam kredki, pisaki mogą rozmazywać się pod wpływem lakieru].



Zawiesiłam go na gałęzi drzewa, wygląda uroczo i podejrzewam, że szybciej zamieszkają w nim wróżki niż ptaki, ale zobaczymy.
Za oknem zrobiło się bardzo wiosennie.



Jeżeli nikt nie zamieszka w domku na drzewie, powiesimy go w pokoju Emila, tam na pewno znajdzie się ktoś chętny.


*Domek kupiłam w sklepie ["Za 6 zł.] w częściach, do składania.Wykonany jest z drewnianej sklejki i dosyć prosty w montażu. Idealny na prezent dla dzieci, do samodzielnego ozdobienia.

Share this:

, , , ,

CONVERSATION

6 komentarze:

  1. Przepiekny, bajkowy karmnik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już widzę, jaki Wasz, byłby kolorowy :)

      Usuń
  2. Domek suuper! Jeszcze takiego nie widziałam. Na pewno przylatuje do niego wielu gości. A do tego sklepu muszę się wybrać, bo pozazdrościłam... Pozdrawiam wiosennie już prawie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Goście na razie oglądają ;)
    Wiosennie, kolorowo pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja!
    Dosłownie szok co czasami człowiek wyszperać może za "grosików" parę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak, udało mi się wyszperać kilka ciekawych przedmiotów w tym sklepie :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...