KALENDARZ WSPOMNIENIOWY CZYLI KALENDARZ NA PRZESZŁY ROK



Stary kalendarz z minionego roku stał się dla Emilem polem, do stworzenia nowej książki .
Ilustracje powstały na zdjęciach przedstawiających piękno ziemi.
Emil rysował pisakami po zdjęciach i opowiadał a ja zapisywałam te opowieści.


Wydrukowałam opisy i napisy, które przykleiłam do kartek kalendarza.
Każdy miesiąc zawiera dłuższe lub krótsze historie, ale najważniejsze są rysunki, wpisane w piękne krajobrazy.


Nie są to może dokładne wspomnienia, raczej marzenia, fantazje Emila, ale zawierają bardzo duży ładunek emocjonalny. Emil zabiera nas do swojego wymarzonego świata, gdzie zawsze świeci słonce, są rodzice, dziadkowie, koledzy. Podróżujemy, spacerujemy, zwiedzamy, opalamy się i mamy różne przygody. Piękne życie w wymarzonym świecie.
Z wielką chęcią zaglądamy do tej bajki.

A oto poszczególne miesiące:



























































































Może, też stworzycie taki WSPOMNIENIOWO-FANTAZYJNY KALENDARZ?
Do takiej przygody potrzebujemy: stary kalendarz ze zdjęciami, pisaki,drukarkę,klej.
Powspominajmy i stwórzmy KALENDARZ NA PRZESZŁY ROK.




Share this:

, , ,

CONVERSATION

4 komentarze:

  1. Wspaniały pomysł! Muszę poszukać jakiegoś starego kalendarza!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. przeszukałam dom...nie mamy starego kalendarza...ale przeceiż nie bedzie to powodem ograniczenia dziecka do twórczości...dziś KAorl zamalował Kalendarzna 2013rok;) mamy twórczy kalendarz:D

    PS. dodaję Cię do czytanych blogów na mojej str:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki kalendarz to skarb :)
    Miło mi :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...