PŁYCIAKI



Emil lubi rysować po różnych przedmiotach, na przykład po niepotrzebnych [ lub potrzebnych ] płytach CD.
Dwa lata temu stworzył kolekcję PŁYCIAKÓW.

Płytowe stworki ozdabiały drzwi.
Niedawno jednak, wszystkie Płyciaki wylądowały w specjalnie dla nich przeznaczonym segregatorze [ do płyt CD ].
Postanowiły przemówić do nas, Emila głosem. Ja to zapisałam i przedstawiłam na papierowych okładkach z opakowań na płyty.
Nazwy Płyciaków wyklejone zostały literkami z folii a wypowiedzi stworków napisane odręcznie przeze mnie [Emil, jeszcze nie umie pisać].
Okładka, autor, tytuł, data i już mamy książkę o PŁYCIAKACH.
Oto ona:
















































































































































































































Share this:

CONVERSATION

4 komentarze:

  1. Świetne te Wasze płyciaki. Muszę pogrzebać w szufladach i kilka zbędnych płyt znaleźć..., bo Wasza zabawa spodobała mi się bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Płyciaki zaczynają się rozmnażać :)
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...