CONVERSATION

7 komentarze:

  1. nie no czapka rewelacja!!!!!!!!

    ja mam słabośc do czapek, karol ma sporo i ciagle dokupuję:dale przyznam...takiej nie widizałam!

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie-też mam słabość do zabawnych czapek :))
    Ale chcielibyśmy już tą wymienić na lżejszą;)
    Pozdrawiamy wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli jednak wiosna będzie?! ;) A my dzisiaj mieliśmy taki śnieg, że przez okno było widać tylko biel ;) i już pomyslałąm, że nie ma co czekać wiosnę ;(, ale jednak powoli, powoli coś zaczyna się dziać ;)
    A czapka świetna, ja zawsze miałam jakieś śmieszne czapki, ale takiej nie miałam, świetna.
    Pozdrówki

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiosna już się budzi-zdecydowanie.U babci Emila już jest, w Warszawie zawita w czwartek :)
    Czapki z głów :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwszy latawiec w tym roku... my też tak chcemy ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna czapa, no i śliczne to zdjęcie z latawcem :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...