NIE-CO-DZIENNIK



31 stycznia 2013 - pierwszy dzień zapisany w naszej wspólnej księdze pamiątkowej nazwanej : NIE-CO-DZIENNIK.
Skąd pomysł?
Sama, w młodości prowadziłam podobne dzienniki, do których wklejałam pamiątkowe chwile pod postacią zdjęć, rysunków, biletów, widokówek i innych przedmiotów, kojarzących się z danymi przeżyciami, dniami, miesiącami, latami - życiem po prostu.
Podczas studiów prowadziłam dzienniki pod nazwą "Życiopisanie", w których dokumentowałam swoje i wspólne życie z mężem.
NIE-CO-DZIENNIK to kontynuacja tych zapisów, ale prowadzona wspólnie z Emilem i w głównej mierze, przez niego tworzona. Ja, jako pomoc techniczna, czasami merytoryczna, niczego nie narzucałam - chciałam, aby było to jak najbardziej samodzielne dzieło dziecka.


Jako kanwa posłużył nam gotowy album  na zdjęcia.



Między kartkami znajdowały się cienkie strony z bibuły.Te strony stanowiły dodatkowy element twórczy w toku powstawania kolejnych kart. Na nich, Emil dorysowywał nowe historie. Do istniejących na kartce, wspólnymi elementami łączył ze sobą.


Księga powstawała nie codziennie, stąd nazwa NIE-CODZIENNIK.
Emil tworzył ją przeważnie pod koniec dnia, wspominając przeżyte chwile, sytuacje, historie.


Czasami była to kontynuacja warsztatów, które z nim przeprowadzałam, czasami spontaniczne rysunki, opowieści, dowcipy i gotowe rysunki, wydruki które wklejaliśmy.

Nie zabrakło też oczywiście biletów, katalogów, gadżetów po warsztatach ale i opakowań po czekoladkach, lekarstwach.


Każda strona to osobna historia a cały NIE-CO-DZIENNIK to przykład książki obrazkowej, artystycznej, powstałej w jednym egzemplarzu, niepowtarzalnej i bezcennej - dla nas -rodziny.
Dziennik powstawał od 31 stycznia do maja 2013roku.

A oto on pod postacią kilku zdjęć [ niedługo film ]:















                                                                                       
 Ciąg dalszy nastąpi :)                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              

Share this:

, , , , ,

CONVERSATION

2 komentarze:

  1. Totalna rewelacja!!! Odkryłam właśnie ten blog zachwycam się!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...