KUCHNIA LETNIA RECYCLINGOWA


Gdy pogoda dopisuje Emil godzinami przebywa na podwórku.
W terenie znajduje dużo interesujących materii do zabawy na przykład "W gotowanie".
Postanowiłam ułatwić Emilowi zabawę i przygotowałam dla Niego  letnią, zewnętrzną kuchenkę do zabawy.


Kuchenka składa się z kilku elementów:


Dwie szafki: wykonane z pozostałych po budowie szalunków, pomalowanych w kilku miejscach [wystające deski] białą farbą.
Pozostała po budowie domu drewniana deska, także pomalowana z haczykami [gwoździe] do wieszania naczyń.
Szafka [ z drewnianej skrzynki na owoce] umocowana do deski, wsuniętej za szafki.
Blaty robocze z desek, palniki z pomalowanych drewnianych klocków.
Podest z Euro palety i płyty OSB oraz cegieł.
Oczywiście ważnym elementem stało się wyposażenie kuchni w sprzęt i naczynia.
Te też, pochodzą z odzysku.





Czajniczki, garnuszki, sitka, foremki i inne naczynia oraz "prawdziwa" [nie działająca] mikrofala .


Emil szybko musiał sprawdzić co kryje się w środku mikrofali więc pozostała już tylko obudowa.
Przygotowałam też narzędzia, które mogą pomóc w zabawie:
nożyczki do ścinania roślin na zupę, koszyk do przenoszenia "artykułów spożywczych", łyżki, widelce i pałeczki do jedzenia, deseczkę do krojenia, zestaw do podawania herbaty, duży czajnik z zapasem wody.
Kuchenkę przygotowałam podczas nieobecności Emila w domu więc sprawiłam Mu tym wielką niespodziankę.
Radość była ogromna a reakcja natychmiastowa ;)






Po chwili już bulgotała zupa z kwiatków i parzyła się herbata z rumianków i dziurawca.


Teraz jesteśmy [ z mężem] wielokrotnie zapraszani na poczęstunek :)
Ostatnio Emil przerabiał w swojej kuchni truskawki!


Share this:

, , ,

CONVERSATION

10 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Nie jestem odkrywcza. Słowo zachwytu same się nasunęło! ;-)

      Usuń
    2. Bardzo ciesze się!
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Aż się chce zjeść tą kwiatową zupkę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja! Szacun, w przyszlym roku taką robię!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja myślałam, że to tylko moje dzieci zawsze gotują na dworze latem :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...