DZIURKOWANIE RYSOWANIE

   Niektóre z nas [mamy], bawiły się w dzieciństwie w dziurkowanie kartek papieru na maszynie do szycia.
Ja też miałam okazję tak się bawić, starą maszyną babci a potem nową mamy.
Dziurkowałam papierki a później brałam je pod światło i patrzyłam jaki wzór utworzyły kropeczki. Cudowna zabawa.
Emil też tak się bawi. Mamy małą maszynkę dla dzieci vintage, na której przy szyciu, trzeba kręcić korbką, co nie jest zbyt proste dla dzieci, ale świetne dla Nich do ćwiczeń.Ciężko się na niej szyje, ale idealnie dziurkuje, a to sprawia wiele radości Emilowi i innym dzieciom odwiedzającym nas.


Dzisiaj bawiła się tak Zosia. Wydziurkowała kartkę papieru. Zaproponowałam, aby połączyła rysunkiem te dziurki.
Tutaj, polecam pomysłową zabawę Ewy, która mnie bardzo zainspirowała.
Zosia połączyła kropki i dorysowała kilka nowych elementów i tak powstał straszny ludzik.


Na drugi dzień, Zosia wydziurkowała duży dom:



Razem z Emilem wydziurkowaliśmy wielką rybę z głośnikiem w brzuchu.


Dużo radości daje zabawa Ewy, gdy jedna osoba stawia kropkę a druga kreski.
Nam w ten sposób powstał smok.


Share this:

, ,

CONVERSATION

2 komentarze:

  1. U Was całe moje dzieciństwo odnajduje, morda sie smieje do wspomnien!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...