UKŁADANKI ŚWIECĄCE

Kolejny raz bawiliśmy się świecącymi w ciemności pałeczkami.
To bardzo wdzięczny materiał do zabawy, dający wiele możliwości i zastosowań.
Dzieci po prostu je uwielbiają i za każdym razem mają mnóstwo zaskakujących pomysłów na zabawę z nimi.
Pałeczki w naszym przypadku to świetliki wędkarskie do nocnych połowów [ kupiłam całe opakowanie-50sztuk [13 zł.] w Lidlu ]. Po przełamaniu świecą różnymi kolorami.
Nam posłużyły do zabaw w układanki i nie tylko.
Zaczęliśmy od przygotowania pałeczek, później dzieci posegregowały je według kolorów:


Utworzyły małe lampki, gdy nasypały je do małych pojemników:


Za chwilę zaczęły się układanki:

1.Różne wzory i symbole:




2. Napisy:

 

3. Cyfry :



 4. Labirynt:



 5. Obkładanie kształtu ciała pałeczkami i dorabianie nowych elementów :






Na koniec wrzuciliśmy pałeczki do basenu i Emil kąpał się z nimi po ciemku:


Share this:

, ,

CONVERSATION

9 komentarze:

  1. Rewelacja! Nie wiedziałam, że takie coś istnieje . Muszę poszukać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja to samo! myślałam, że takie cuda to sprzedają tylko na odpustach - większe rozmiarowo i dużo droższe :)

      Usuń
  2. Zabawa gwarantowana i mega efekciarstwo ;)
    Polecam pałeczki z Lidla, w sklepach wędkarskich są o wiele droższe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite efekty! Ile świecą po przełamaniu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisane jest że ok.10godz. Nasze świeciły jeszcze na drugi wieczór.

      Usuń
  4. Jutro zafunduje świecącą kąpiel coś tak czuję że będzie szał :)

    Na allegro pod hasłem "światło chemiczne", są i dłuższe, i krótsze można je łączyć ze sobą i zginać w kółeczka- robic łańcuchy i inne cuda wianki... bo w lidlu to chyba tylko sezonowo te świetliki są.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, oczywiście można kupić na Allegro.
    Ja kupiłam okazyjnie w Lidlu.
    Można też poszukiwać w sklepie za "5zł."

    OdpowiedzUsuń
  6. A nasz basen tak się bez nich marnuje:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...