KOTŁOWNIK



W duchu recyclingu:
stare prześcieradło z frotty z gumką [ może być nowe, najważniejsze aby było elastyczne].
Zawiązane na połowę długości dziecka [ u góry i na dole lub jak kto chce].
Dziecko wskakuje i kotłuje się z radością; rozpycha, wypycha, zwija, chowa, turla, wciska, zawija itp.




Dla Emila z problemami czucia głębokiego to idealna zabawka, ale myślę, że spodoba się każdemu dziecku.








Wersja druga z prześcieradłem: dziecko wskakuje pod prześcieradło naciągnięte na materac :)


Share this:

,

CONVERSATION

12 komentarze:

  1. Cudowne!!! SI w domu i za darmo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas obowiązkowy punkt ścielenia łóżka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurde wiecie że ja na to nie wpadłam zupełnie, ani moje dzieci...
    Iza czy ja mogę podpiąć link do Kotłownika do zmysłowych piątków moich? No jestem zafascynowana tym pomysłem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kajka-jeżeli interesują Ciebie nasze zajęcia z zapachami w związku z dniem zapachowym u Was to polecam nasze dwa warsztaty:
      Widoczne Zapachy:
      http://emilowowarsztatowo.blogspot.com/2012/09/widoczne-zapachy.html
      oraz:
      http://emilowowarsztatowo.blogspot.com/2012/09/widoczne-zapachy-2.html

      Usuń
    2. Pewno że chcę :] a mogę zdjęcie też np tych buteleczek?

      Usuń
  4. u nas w ruch ida prześcieradła te z łóżeczka niemowlęcego - 130x80 czy jakos tak, wtedy wiązać specjalnie nie trzeba, ja delikatnie zszyłam jedynie, aby był mniejszy otwór...genialna zabawa :)
    http://strong-mamong.blogspot.com/search/label/Zmys%C5%82owePi%C4%85tki

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nie wiedziałam, że takie profesjonalne mogą być te kotłowniki :) U nas wyszło spontanicznie, podczas zabawy. Muszę tego "Duszka" uszyć :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...