MALOWANKI POWAKACYJNE

Ostatni dzień wakacji to dobry czas na wspomnienia.
A wspominać najlepiej patrząc na zdjęcia.
Ubarwiłam tę czynność i przygotowałam Emilowi wydruki [ czarno-białe z drukarki] zdjęć z wakacji.
Przygotowałam też farby akwarelowe [ transparentne, aby prześwitywał druk].
Emil malował, kolorował i domalowywał do zdjęć wielobarwne obrazy wakacji.


Czasami skupiał się na kolorowaniu a czasami na wymyślaniu nowych rzeczywistości.
Wspominaliśmy piękne chwile, które dawały nam tyle radości.
Zabawa trwała z przerwami cały dzień.
Na koniec Emil zawiesił obrazki na kablu miedzy drzewami.


Na naszym leśnym podwórku otworzyliśmy galerię MALOWANEK POWAKACYJNYCH.



To był ciepły i miły dzień wspomnieniowy .
No i trochę żal, że wakacji już koniec, ale przed nami piękny wrzesień i nowe wyzwania!


Share this:

, ,

CONVERSATION

4 komentarze:

  1. Kolejny prosty a świetny pomysł! Na pierwszym zdjęciu wydruki wyglądają, jakby miały o wiele większy format. Musimy wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  2. Drukowałam w formacie A4, ale można większe oczywiście.
    Ciekawa jestem jak Wasze wspomnienia będą wyglądać?

    OdpowiedzUsuń
  3. TO pierwsze zdjęcie wymiata :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...