DZIEŃ DOBRY EMILOWOWARSZTATOWO



Miesiąc temu gościła u nas w domu ekipa TVN.
Ekipa nagrywała nasze poczynania warsztatowe, zabawy i wypowiedzi. Wszystko, co związane jest z Emilowowarsztatowo.
Emil i jego dwie koleżanki pokazywali "co potrafią" ;)
Było bardzo radośnie i humorystycznie.
Materiał na dwie godziny reportażu został zmontowany na trzy minutowy filmik na potrzeby "Dzień Dobry TVN" .
Dzisiaj ukazał się ten reportaż.
Akcje dzieją się w naszym przydomowym lesie oraz na werandzie.
Zapraszamy :)

Link reportażu.  
znajduje się poniżej wypowiedzi pani psycholog, film: "Dodatkowe zajęcia".








Share this:

,

CONVERSATION

12 komentarze:

  1. Gratuluję, to duże wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Szkoda, że tak mało...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście trochę mało a materiału tak dużo było, ale kupa radości przy kręceniu była :)
      Pozdrawiamy!

      Usuń
    2. Tak to jest z tą telewizją...

      Usuń
    3. Też pomyślałam "czemu tak krótko". Za krótko!!!

      Usuń
  3. gratulacje! kuchenką na dworze już się zachwycałam, jednak zobaczyc ja prawie na zywo - to nie to samo! jest jeszcze fajniejsza, niz myslałam. :) chciałam jeszcze tylko dodac, że ogromnie cieszę się, że trafiłam na tak nizwykły blog, jak Twój :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O dzięki wielkie! Bardzo mi miło.
    A ja nie mogę się napatrzeć na Wasze cudne fotografie z wyspy ognia i lodu!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...