LIŚCIAKI ZSZYWKOWE



Tak, jak liście spadają z drzew, tak szybko pojawiają się nowe pomysły na zabawy z nimi.
Wczoraj kolejne olśnienie ;)
Zbierzcie z dzieckiem kolorowe liście i daj dziecku zszywacz [sobie też].



Nic więcej nie trzeba, aby powstały niesamowite liściaste kompozycje, girlandy, mandale, ludziki itp.


Powstały kolejne korony [ zdecydowanie łatwiej łączyć liście ]:



I Liściaki:










 Z korony zrobiliśmy też lampion jesienny [ nałożyliśmy na szklany wazon ze świeczką [ uwaga-ogień ] ]:


Ta jesień to nas bardzo lubi ;)


A my ją !

Share this:

, , ,

CONVERSATION

10 komentarze:

  1. Ale twarzowe kapelusze! I cała reszta fajna. Niby proste, ale większości nie wpadłoby do głowy....

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja się męczyłam z igła i nitką...

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie, ja ostatnio używałam tradycyjnej igły i nitki, teraz będzie łatwiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam Twojego bloga do zabawy Liebster Blog Award, ponieważ bardzo lubię go czytać. Szczegóły znajdziesz na moim blogu:
    http://morthuba.blogspot.com/2013/10/liebster-blog-award.html
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...