WYCINANKI LIŚCIOWE



Kilka dni temu, podczas spaceru jak zwykle zachwycaliśmy się kolorowymi liśćmi.
W pewnej chwili wpadłam na pomysł. Emil lubi wycinać z papieru różnego rodzaju wycinanki, serwetki, wzory. Może spróbowałby wykonać takie wycinanki na liściach?
Nazbieraliśmy mokre liście, mokre aby można było je składać.
Pokazałam Emilowi, jak można w nich wycinać wzory.


Pomysł szybko się spodobał i po chwili wycinaliśmy już razem.


Jeszcze mokre, liściaste wycinanki włożyłam do książki i obciążyłam.
Po kilku dniach, gdy liście już wyschły i stały się sztywne wyciągnęłam je z książki i zawiesiłam na cienkich sznureczkach [ przyczepiając taśmą] na ramie okna.


Emil, gdy to zobaczył, stwierdził, że mamy pierwszą w domu zasłonkę ;)

Pachną pięknie i delikatnie kołują na tle jesiennego okna sypialni. 










Share this:

,

CONVERSATION

14 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...