LAMPION WITRAŻOWY RECYCLINGOWY


Z cyklu rozpraszamy mroki listopadowe ;)
Niedawno Emil stworzył dzieło rysunkowe na kawałku celuloidu*.
Czarnym konturem narysował kwiaty, chmurę i krople deszczu.
To skojarzyło mi się z witrażem. Wytłumaczyłam Emilowi o co chodzi z tym witrażem i następnym etapem było kolorowanie "okienek" powstałych w toku rysowania.


Kwiaty, chmura i deszcz ożyły a nawet rozbawiły nas swoimi roześmianymi buźkami.
Pomyślałam, że można z tego dzieła stworzyć lampion.
Zszywaczem zszyłam końce rulonu, zrobiłam nacięcie na kabel.
Z recyclingowej szuflady wyciągnęłam samą oprawkę z kablem. Wkręciłam żarówkę i nałożyłam klosz z rulonu.
Po zapaleniu witrażowy świat rozjaśniał i oświetlił pokój.


Postawiłam lampion przy łóżku Emila i jak zaczarowani wpatrywaliśmy się z kolorowe historie.


Przenieśliśmy się do kolorowego, wiosennego świata i już nie istniał bury świat za oknem ;)




*Wykorzystaliśmy celuloid z rolki, ale można wykorzystać na przykład opakowanie po ozdobach świątecznych z pudełka, inne opakowanie lub folię z opakowania pietruszki a w środek wstawić lampkę diodową.

Share this:

, ,

CONVERSATION

2 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...