BOMBKI WCISKIWAJKI I NAKLEJANKI



Jak je wykonaliśmy?
Kupiłam styropianowe kule  [ w sklepie "papierniczym" ] i przygotowaliśmy z Emilem przedmioty, materiały, które można wkłuć, wcisnąć w styropian .
Udało nam się zebrać: pineski, wyciorki, wykałaczki z pomponami, koraliki, piórka.
[ Zabawa z pineskami zdecydowanie dla starszych dzieci! ]
Oprócz tego: naklejki. Ograniczyliśmy się tylko do serduszek i cyferek oraz taśmy izolacyjne.
Emil przejął kulki i zaczął zabawę z wciskaniem.


 I naklejaniem.


Pierwsza kula ozdobiona pineskami skojarzyła nam się z planetą.


Druga, ozdobiona wyciętym z gąbki zakrętaskiem i ozdobiona pineskami, także wyglądała jak dziwna planeta.


Trzecią Emil okleił taśmami.
Czwarta, przestrzenna, z nawleczonymi na wyciorki koralikami, wyglądała jak rzeźba.


Piątą ozdobiliśmy kolorowymi piórkami.


Szósta dostała jedno, długie pióro i cyferki.


Siódma serduszkowa.
Ósma: pomponowa, wykonana przeze mnie [ wkłute wykałaczki a na nie pompony, końcówki wykałaczek obcięłam nożyczkami].


Całą plejadę powiesiłam na czerwonych włóczkach, na tle okna [ haczyki wykonałam ze spinaczy ].



Trzy w jednym:
Dobra zabawa, masa ćwiczeń i efektowna ozdoba :)

Share this:

,

CONVERSATION

2 komentarze:

  1. Ciekawa alternatywa dla bombek sklepowych :) I nie trzeba uważać, żeby się nie potłukły!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sklepowe to raczej nie dla nas, chyba że do przerobu ;)
      Fajna zabawa dla dzieci a to najważniejsze:)
      Pozdrawiam!

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...