GWIAZDKA FILCOWO POMPONOWA



Kupiłam świąteczną, filcową podkładkę na stół z zamiarem jej przerobienia na dekorację. Jaką, jeszcze nie wiedziałam, ale byłam pewna że Emil coś wymyśli ;)
Odcięłam metkę i przekazałam filcową podkładkę w ręce Emila.
Emil, akurat pomagał malować ściany tatusiowi więc po chwili na środku podkładki pojawił się duży kleks, który się powiększał. Okazało się, że to twarz gwiazdki.
Twarz gwiazdki wysychała przez noc, a na drugi dzień nabrała wyrazu dzięki kolorowym pomponom, których nie można było nie kupić [ Empik ], jak już się je ujrzało.
Kontury Emil nakreślił czarnym markerem, pompony przykleił mocno dociskając-klejem biurowym.


FILCOWO POMPONOWA gwiazdka uśmiechnęła się do nas tak sympatycznie.


Teraz dekoruje nasze okno, nie stół i wprowadza nas w uśmiechnięty nastrój.


Share this:

, ,

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...