OBRAZEK ŚWIĄTECZNY



Przygotowałam specjalny,świąteczny zestaw dla Emila do tworzenia.
Zestaw składał się z materiałów i przedmiotów w kolorach świątecznych: zielonym, czerwonym, białym: filc, kokardki, gwiazdki, pompony, koraliki, wstążki, taśmy, dzwonki oraz gwiazdki ze słomy.


Obraz powstał na blejtramie, ale można użyć kartoniku lub innego podobrazia.

Tło powstało z zielonego filcu, na nim Emil wykleił karmnik z czerwonej taśmy oraz domek dla rodziny z czerwonego filcu. Postacie narysował czarnym markerem, ubrał je w zielone, filcowe gwiazdki.



Dookoła domku ozdobne, kolorowe pompony.
Na niebie zajaśniały słomkowe gwiazdki. Jeszcze tylko ramka z taśmy i gotowe.
Obraz zajął zaszczytne miejsce na ścianie i będzie miłą pamiątką świąteczną.

Na świąteczny recycling załapał się także drewniany domek dla ptaszków.
Emil pomalował go, dalszą pracę wykonała mama [ ze względu na gorący klej z pistoletu] i świetnie się przy tym bawiła.


Domek okleiłam filcem, dachówki powstały z kawałków słomianych gwiazdek, bałwan to pompony z koralikami i zakrętką, kokardka z dzwonkiem nad wejściem do ptaszkowego domku no i główny lokator witający w wejściu.


Domek zainstalowałam w wianku i umieściłam na drzwiach wejściowych.


Bardzo słodko, tak jak Emil lubi najbardziej :)


Share this:

,

CONVERSATION

5 komentarze:

  1. Bardzo fajne te Wasze produkcje. Igi niedawno wyprodukował głowonoga w odróżnieniu od zwykłych gryzgołków - kto wie, może wkrótce świat plastyki stanie przed nim otworem w pełni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znając podejście rodziców, to świat plastyki i tworzenia stoi dawno przed nim otworem a głowonogi to kolejny etap w rozwoju dziecka w tym Igiego :)

      Usuń
    2. Ja jestem otwarta, ale czesto proponuje mu rzczy, ktore go nie podniecaja. Wiec szukamy, mysle, ze w koncu cos sie znajdzie :)

      Usuń
    3. Zauważyłam, ze Igi świetnie sam sobie znajduje interesujące tworzywa, jak choćby malowanie po ciele, podłodze. Nie przejmujcie się, że jeszcze nie tworzy obrazów i odrzuca Wasze propozycje. On wie najlepiej co mu potrzeba :)

      Usuń
    4. Nie przejmuję się :) staram się poznać jego gusta i zainteresowania, a malowanie na ciele jest dla niego absolutnym hitem :)

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...