TABLICA WYZNAŃ PEŁNYCH MIŁOŚCI



Podczas demontażu naszego adwentowego kalendarza, powstała nowa zabawa z wykorzystaniem drewnianej ramy z rozciągniętymi włóczkami.
Emil zdjął a później od nowa ułożył czerwone lampki na ramie, na kształt serca. Za chwilę dodaliśmy też ramkę z jasnych światełek [ zdjętych z choinki ].



Świetliste serce pięknie oświetliło pomieszczenie i opromieniło nas różową energią.
Emil wracając z przedszkola, wręczył mi starannie złożoną i przechowaną w kieszeni spodni kartkę z rysunkowym wyznaniem dla mamy.
Przyznam szczerze;  Emil często obsypuje mnie rysunkami o podobnej tematyce a każdy jest wyjątkowy i niesie tyle radości i miłości.


Pomyślałam, że świetliste serce będzie idealnym miejscem dla tych wyznań, nie tylko do mnie, ale wszystkich innych; pozytywnych, pełnych miłości .
Dzisiaj przypięłam pierwsze .


Share this:

, , ,

CONVERSATION

6 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...