KOLEŻANKA IZA

Niedawno pokazałam Emilowi swoje zdjęcie, na którym jestem dokładnie w tym samym wieku co On. Emil ze łzami w oczach stwierdził, że tak bardzo chciałby się pobawić z tą dziewczynką.
Ja natomiast, miałam łzy w oczach gdy obserwowałam, jak Emil bawił się z dziewczynką ze zdjęcia: rozmawiał, opowiadał, pokazywał różne zabawy, nawet spinkę do włosów jej [ mi ] podarował!




Dzisiaj od rana ta sama sytuacja, nawet na wycieczkę do lasu zabrał zdjęcie ukochanej koleżanki.
Ustaliliśmy, że dzisiaj we śnie; ja cofnę się w czasie i będę dziewczynką ze zdjęcia i będziemy się razem bawić!
Tak sobie myślę, że czasami to dalej jestem tą dziewczynką ze zdjęcia - lat 6 i bawię się ze swoim kolegą [ synkiem ].


Share this:

,

CONVERSATION

9 komentarze:

  1. wzruszyłam się, wiesz? i tak, chyba jesteś tą dziewczynką, co jest niesamowicie fajne!

    OdpowiedzUsuń
  2. PS. Masz weryfikację obrazkową...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam, założyłam bo już miałam dosyć spamu - niestety...

      Usuń
    2. mam kłopot z komentowaniem z komórki. ja mam moderację i spam sam wpada do spamu :) zero problemu

      Usuń
  3. Trzeba być choć w skrawku duszy taką małą dziewczynką by jako dorosła Mama móc wczuć się w pełni w potrzeby dziecka i bawić się z nim jak dziecko ... :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poetycko to ujęłaś Marto :)
      Sama wiesz dużo na ten temat...

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...