KĄPIEL POD ŚWIECZKOWYM ŻYRANDOLEM



Upalne, sierpniowe dni i noce.
Idealna pora dla wieczornych spotkań przy świecach [ nie tylko dla zakochanych par ] :)
Z dziećmi też może być romantycznie i marzycielsko. Spróbujcie zorganizować sobie chociaż krótką chwilkę w blasku świec . W ogrodzie jak i na balkonie, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa możemy wyczarować magiczne chwile.
U nas wyglądało to tak:
Na drzewie zawiesiłam metalowy żyrandol [ z Ikei ] "zasilany" światłem ze świeczek.


Pod drzewem [ ale nie bezpośrednio pod żyrandolem - uwaga kapiący wosk ], ustawiłam metalową wanienkę [ vintage ].
W wanience czekała nagrzana słońcem woda a na jej powierzchni płatki pachnących kwiatów.
Jeszcze tylko aparat nastawiony na naświetlanie nocne i można zacząć romantyczną kąpiel nocną przy blasku świec.
Dla Emila, to nowe doświadczenie było emocjonującym przeżyciem.



Przyjemne orzeźwienie po gorącym dniu, zapach kwiatów z ogródka [ płatki Lilii], blask świec i nasza z tatą obecność, pozostawią, myślę, ciepłe wspomnienia z dzieciństwa.


Nietypowa sceneria codziennej kąpieli otworzy furtkę do twórczego, niestandardowego myślenia.

Dla całej naszej rodzinki to był magiczny czas - tylko dla siebie.


Być może, Emil w przyszłości, podobną zabawę zaproponuje własnym dzieciom, żonie :)
Ja też skorzystałam z tej uroczej kąpieli a komplement jaki usłyszałam od syna był bezcenny. Pozostawiam go tylko dla siebie...

Share this:

, , , , , , , ,

CONVERSATION

7 komentarze:

  1. Magicznie !!! Sama Brzoza to magiczne drzewo ... do tego te świece, woda i liliowe płatki ... Nie tylko rodzice powinni brać z Was przykład ale i nowożeńcy ;) (oraz koniecznie małżeństwa z dużym stażem ;)))).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech, szkoda, że moja działka taka prześwitująca (bardzo młody ogród), bo ja podpadam pod kategorię "małżeństwa z dużym stażem"

      Usuń
    2. My już małżeństwo z dużym stażem- chyba się łapiemy ;))
      Latem 90% czasu spędzamy na zewnątrz - w ogrodzie, lesie, na podwórku no i tak wychodzi później - w zgodzie z naturą :)

      Usuń
  2. Emil ma niezwykłe dzieciństwo z taką mamą - czarodziejką:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Skusiłaś! Chodziło za mną :)
    http://dzikajablon.wordpress.com/2014/08/22/sala-balowa-pod-plomieniami/
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak już pisałam - to wielka radość dla mnie...
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...