RE - STOŁECZEK


Nabyłam stary i zniszczony stołeczek vintage [ za całe 2zł.].


Postanowiłam go zrecyclingować razem z Emilem.
Przygotowałam bazę pod akcję dziecka.
Nóżki i blat przeszlifowałam papierem ściernym, pomalowałam białą farbą [akryl] i farbą w spreju.Brzegi okleiłam taśmą, aby pozostawić pierwotny-czarny brzeg.
Po wyschnięciu przekazałam stołeczek i pisaki do ceramiki [ dobrze kryjące ] Emilowi.
Długo się nie namyślając, Emil zaczął kreślić czarnym pisakiem czarne koła [ prawą ręką z pisakiem, lewą bez pisaka ].



Kilka ornamentów i podpis na nóżkach.
Kolorowymi pisakami wypełnił okienka powstałe po nakreśleniu czarnych konturów - na wzór witrażu-jak stwierdził.


Stołeczek jeszcze tylko polakieruję i zacznie żyć nowym życiem w naszym domu :)






Share this:

, , ,

CONVERSATION

6 komentarze:

  1. Świetne! A gdzie kupujecie te wszystkie używane rzeczy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak jesteśmy u mojej mamy [ ziemie zachodnie ], tutaj nabywamy wszelkie "dobro" na wyprzedażach. To nasz ulubiony "Sport" ;)

      Usuń
  2. Dokładnie pytanie jak wyżej! Macie to szczęście, za taki bezcen u nas nic nie sprzedają, nawet SH zdzierają- po 20-35 zł za szmatkę.. gdzie ja zyję ? ?:P
    stołeczek piekny (a mam taki jeden w piwnicy, czeka na moje natchnienie i czas)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna praca! I w dodatku zespołowa :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...