KALENDARZ ADWENTOWY - DOMEK PREZENTOWY




Nasz kalendarz adwentowy na 2014-sty rok.
Oczywiście w stylu recyclingowym, z materiałów "pod ręką".
Proste materiały, proste wykonanie a radość wielka :)

Jak i co:

Duży karton, pudełko; płaski, ale szeroki i wysoki .
Małe opakowania po lekarstwach, herbacie itp.


Taśmy ozdobne [ my kupiliśmy w Lidlu i Castoramie ].


Klej wikol, nożyczki.

Duży karton formujemy na kształt domku [ ja zagięłam tylko jego górną część na kształt dachu ]. Brzegi okleiłam szeroką taśmą .
Małe kartoniki po art.spożywczych, lekarstwach rozkleiłam i "wywinęłam" na szarą stronę [ tak aby nadruki były niewidoczne ] - skleiłam na powrót.
Kartoniki okleiłam kolorowymi taśmami o tematyce świątecznej. Wykorzystałam także rolki po papierze i kawałki tektury do stworzenia drzewek.




Emil z kartoników zbudował obudowy do żarówek ;)


Gotowe małe "prezenciki" przykleiłam wikolem do dużego kartonu i pozostawiłam na noc.


Także po bokach domku i na dachu - taśmą, przykleiłam kilka kartoników - pojemników na niespodzianki oraz drzewka.
Emil narysował kota, którego przyczepiłam do dachu oraz podpisał liczbami "okienka".


Całość zawiesiłam na ścianie i oplotłam lampkami choinkowymi.


Oczywiście, do środka powkładałam małe niespodzianki, które Emil sukcesywnie wyciąga, otwierając pudełeczka z boku lub od góry.


Domek przynosi radość oraz świetnie spisuje się jako nastrojowa lampka.


Share this:

, , , , , ,

CONVERSATION

16 komentarze:

  1. Cudny !:) I ten kot na dachu dodaje domowego klimatu ♡ Ciepło pozdrawiamy !

    OdpowiedzUsuń
  2. No, no! Fiu, fiu! cmokam sobie pod nosem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Love <3 Nie mogłaś go wcześniej pokazać? Też bym chętnie taki zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny! Bezczelnie ściągnę pomysł w przyszłym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny... patrząc na niego czuję zapach i atmosferę świąt. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. supeeeer nie wiedziałam ze mozna zrobic cos tak fajnego ale 4 jest w zla strone:-) :-) :-) dodaje to uroku:-) :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Emil pisze często cyfry i litery w lustrzanym odbiciu- to naturalne u dzieci :)

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...