GIRLANDA IMIENNA



Dekoracyjno - obserwacyjna - dla maluszka.
Proste i tanie wykonanie.
Potrzebujemy:
czarny karton,
gotowe literki-naklejki,
czarny sznurek,
dziurkacz.
Z kartonu wycinamy trójkąty [ najłatwiej zgiąć karton wzdłuż na pół a później na kolejne równe części w poprzek i z nich wyciąć trójkąty ].
Naklejamy literki z imieniem dziecka [ lub inne ].
Dziurkujemy na brzegach.
Przewlekamy czarny sznurek przez otwory [ na przemian ].
Wieszamy [ ja zawiesiłam na wieszaku ze starej szafy ].



Można dodać jeszcze światełka [ łańcuch świetlny ], a w nocy może służyć za lampkę nocną.





Marcel chętnie przygląda się czarno-białym literkom, napis podkreśla też "terytorium" małego człowieka :)


Share this:

, , , , ,

CONVERSATION

8 komentarze:

  1. Pięknie! A Marcel jeszcze trochę i wyrośnie z tej kołyski ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Właśnie pisałam już na instagramie jak już wyrasta z pierwszego łóżeczka [ to dostawka ] :))

      Usuń
  2. Świetna girlanda! Moja Julka wypatrzyła gdzieś różową girlandę z imieniem i co jakiś czas mi wypomina, że nadal jej nie uszyła. Nie pokażę jej Twojego posta :)

    Bardzo mi się też podoba ta dostawka. Widziałam takie tylko w necie. Moja Amelka śpi w koszyczku, ale niewygodnie się ją wyjmuje do karmienia, więc często po karmieniu śpi już ze mną :) Teraz to już nie ma sensu niczego zmieniać, bo od soboty przeprowadza się do łóżeczka, ale żałuję, że też nie kupiłam takiej dostawki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostawka jest bardzo praktyczna, chociaż często też śpimy razem w łóżku :)
      Niedługo będziemy musieli już wymienić na łóżeczko [ też je dostawię ].
      Pozdrowienia :)

      Usuń
  3. Piekny efekt i jaka mila, bliskosciowa atmosfera dzieki dostawce :) tez tak spalismy :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...