MAM SWETEREK HAFTOWANY



Tak mógłby zaśpiewać Marcel - malutki braciszek Emila, demonstrując swój sweterek ozdobiony haftem, wykonanym przez Emila.
Dzieło ma swój tytuł "ABC" a Emil haftując, nie tylko wkładał w to mnóstwo zaangażowania i sprytu ale przede wszystkim - serca.


Tak - miłość braterska nie ustaje i wybucha pod coraz to nowszą postacią, na przykład ubrania :)
Ja przygotowałam sweterek [ z odzysku ], dużą igłę, włóczkę w trzech kolorach i zaproponowałam Emilowi, aby coś wyhaftował na nim z myślą o Marcelku. Akcja przebiegła szybko i pomysłowo. Efekt widzicie sami :)


Często ubieram synka w ubranka z odzysku, niepowtarzalne, pięknie wydziergane na drutach. Przyznam, że jest mi żal nie brać takich perełek, gdy je napotykam w secondhandach. Wiem, ile pracy i serca włożyły w ich wykonanie kobiety, najczęściej babcie - dla wnuków...to bezcenne okazy!
Jeżeli nie noszą ich dzieci, służą nam jako odzież dla lalek, misiów a koszt zakupu jest po prostu śmieszny.
A to mała galeria naszych sweterków i innych ubrań, które z radością prezentuje Marcel.
Myślę, że jest Mu w nich do twarzy :)








w towarzystwie jamniczka - haftowanego


Share this:

, , ,

CONVERSATION

17 komentarze:

  1. Czy ja dobrze widzę: H2O wyhaftowane przez Emila?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm. A przechyl głowę w prawo i spójrz na to B i C. Wyraźnie widzę H2O ;-)

      Usuń
    2. To chyba jest podwójny napis: H2O w ABC, ABC w H2O - jakaś zagadka Emila :)

      Usuń
  2. Świetny pomysł na okazanie braterskiej miłości i ćwiczenie dla paluszków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudniasty !:) Też lubimy wyszukiwać takie 'perełki' :) Najlepsze w nich jest to że Nikt ale to naprawdę Nikt inny takiej samej mieć nie będzie ... ;)))) Ciepło pozdrawiaMy !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że myślimy podobnie!
      Całusy!

      Usuń
  4. Zdjęcie w przekrzywionej czapie <3 I te hafty! I okazy wszystkie. Ach! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, och, ach, ach! Umknął mi ten post... Za to jaką radość mam teraz patrząc na tego Bąbla! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie:) Moja mama ocaliła dla mnie mnóstwo takich sweterków po mnie i cala nasza trójeczka kolejno je testuje;) Pozdrawiamy gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęściarze :)
      Ja muszę "polować", moje nie przetrwały.
      U Was wszystko takie ładne-vintage i tak pięknie z tego korzystacie!
      Serdeczności!

      Usuń
  7. Sweter jest BOSKI! Chyle czola przed zaangazowanym Tworca i Darczynca, a Marcelwyglada bardzo mesko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy i łączymy się w zachwycie nad islandzkimi, pięknymi swetrami z twojej serii :)

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...