MOBIL KONTRASTOWY DLA MALUSZKA

Marcel - bardzo młody człowiek, kształci swój wzrok, a w tym wieku najlepiej widzi przedmioty w kontrastowych barwach.
Aby wspomóc naukę oraz uczynić z tego zabawę, przygotowałam prosty mobil .
Co potrzebujemy:
Gałąź [ przyniesioną ze spaceru w lesie lub parku ] - najlepsza z dużą ilością małych gałązek.
Biały karton, brystol - 70x50cm. lub kartki brystolu A4.
Czarna folia samoprzylepna [ mogą być jej ścinki ].
Nożyczki.
Dziurkacz.
Na białym kartonie za pomocą czarnej folii naklejamy dowolne wzory.



Rysujemy kształty kropli i wycinamy je.


Dziurkujemy na brzegach



i wieszamy na gałązkach [ ja użyłam też spinaczy jako zawieszki ].


Mobil zawiesiłam na kołyską.



Marcel z wielkim zainteresowaniem wpatruje się w niego a ja mam chwilkę czasu ;)


Share this:

, ,

CONVERSATION

6 komentarze:

  1. Cudniaste - i mobil i młody człowiek kształcący wzrok ;)) PozdrawiaMy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odlotowo;) My zrobiliśmy mini książeczkę art. (inspirując się waszym cyklem na ten temat) z użyciem takich czarno-białych wzorów. K. chodzi i wciąż pokazuje ją małej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudownie że tak pięknie zainspirowaliśmy!
      Uściski!

      Usuń
  3. Prosty, uroczy irozwijajacy pomysl! Jak zwykle cudo!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...