COROLLAKI


COROLLAKI pojawiły się niedawno i zamieszkały na stałe na masce mojego ultra szybkiego lecz mocno niewyglądającego pojazdu - Toyocie Corolli.
Na naszych oczach, rdza codziennie zagarniała coraz to nowe tereny ciemnozłotego poszycia...żal było patrzeć.
Zadumaliśmy się z Emilem...jak ratować to nasze cudo, prywatny "school bus" i jedyny łącznik z cywilizacją ;)
Nie znaleźliśmy sposobu ratunkowego, ale wpadliśmy na pomysł jak zasłonić to rdzawe paskudztwo.
Akcja przebiegła szybko i z wielkim zaangażowaniem twórcy - Emila.
Czarna folia klejąca + olejne pisaki .


Samochodowe wlepy w formie stworów, rozprawiających się z potworem - rdzą.


Dodatkowo - rysunki bezpośrednio na masce.


Corollaki szybko rozpełzły się po masce i po chwili poczuły się bardzo zżyte z panem samochodem.








Emil się cieszy, ja się cieszę, ludzie po drodze też się cieszą :)
Jest wesoło!


Share this:

, , , ,

CONVERSATION

14 komentarze:

  1. Ale świetne!!! Też się ucieszyłam! O tak: :-D Teraz to jest bryka limitowana! Brawo Emil!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nawet jest egzemplarz niepowtarzalny ;))
      Dzięki!

      Usuń
  2. Boskie te Carollaki :) A mój faworyt to przedostatnia naklejka <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Niech żyje kreatywność! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ludzie mi mówią, że jestem szalona - jak szybko zmieniliby zdanie gdyby poznali Ciebie :D Chyba wybiorę się w Twoje strony tylko po to, by zobaczyć jak mkniesz ulicami miasta :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze: nie zauważysz - tak szybko mknę, po drugie - polnymi, pełnych dziur drogami - wsi :)))
      A po trzecie - zapraszam :)

      Usuń
  5. Świetne ! :D ... i mam nadzieję że mimo Waszego pędu wylookamy Was kiedyś gdzieś na ulicach naszego miasta ;) ... a przy tym całe to roześmiane towarzystwo wkoło ;) Ciepło pozdrawiamy !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli do tego czasu pojazd się nie rozsypie ;))
      Pozdrawiamy serdecznie!

      Usuń
  6. No rewelacja!!! Mam pomysł, nasz starutki jeep zaczyna rdzewieć, przydalybysie corollaki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mrugam do Emila z daleka :) ps. Bęnzyna skradła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...