DOMEK DOBRYCH WSPOMNIEŃ



Choć bierzemy udział w projekcie książkowym, pomysł do stworzenia kolejnej książki artystycznej narodził się po obejrzeniu filmu: "W głowie się nie mieści".
Szybko, bo zaraz po obejrzeniu, film zainspirował Emila do zabawy.
Zabawa polegała na zapisywaniu, rysowaniu na karteczkach najmilszych, najprzyjemniejszych wspomnień, jakie tylko mógł sobie przypomnieć.
Początkowo pamięcią sięgnął w niedaleką przeszłość lecz po chwili, stopniowo, zagłębiał się w coraz dalsze rejony pamięci, wyciągając z szufladek pamięci "złote kulki" [ jak w filmie ].
Rósł stos karteczek, na których materializowały się uczucia, które tak miło sobie przypomnieć, i które dają tyle radości i mocy. Mocy i siły na przyszłość, szczególnie na "słabsze" dni.

Wspomnienie z wąwozu zwiedzanego podczas wakacji.

Tak bezcenny skarb musiał znaleźć odpowiednie miejsce do przechowywania.
Idealnym schronieniem okazał się lampion, podarowany przeze mnie Emilowi.


Wszystkie karteczki Emil umieścił w dużym słoiku [ tak, to nasz ulubiony rekwizyt ;) ], na którym narysował tajemnicze oznaczenia a słoik stanął w środku latarni z zamykanymi drzwiczkami.


Wieczorem oświetliliśmy lampion sznurem żaróweczek na baterie.


Magiczne światło przyciągnęło nas do lampionu. Wpatrywaliśmy się w grę świateł i wspominaliśmy najpiękniejsze momenty w życiu Emila. Byliśmy szczęśliwi.


Myślę, że powinnam też zrobić sobie taki lampion, szczególnie teraz - w "dołującym" listopadzie :)


 A to kilka skarbów myślowych z DOMKU DOBRYCH WSPOMNIEŃ:








Share this:

, , ,

CONVERSATION

9 komentarze:

  1. cudne! aż miło się te zdjęcia ogląda

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe! No i przyznam, że nieźle się uśmiała, bo dobrą minutę usiłowałam rozgryźć emilowy podpis do pierwszego rysunku z tego wpisu, a potem poddałam się i nieźle się ubawiłam, gdy przeczytałam podpis "wąwóz" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja od razu odgadłam, że to wąwóz :) Cudowne wspomnienia i miejsce dla nich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wąwóz jest i w mojej dobrej "szufladce". Dobrze mieć takie wspomnienia...

      Usuń
  4. Przepiękny i bardzo inspirujący pomysł, szczególnie cudownie, że wypłynął od samego potomka! Każdemu przyda się taki Domek Dobrych Wspomnień i tylko dobrych, że móc do nich wracać w nieskończoność i pamiętać je już na zawsze <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest pozytywna idea, niezależnie od tego, w czym jest przechowywana - każdy może stworzyć swój Domek :)

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...