OGRÓDKI TALERZYKOWE WODNE



W ogródku babci Emila ustawiamy często głębokie talerze z wodą do picia dla ptaków.
Dzisiaj kupiłam kilka głębokich talerzy z odzysku  i ustawiłam w trawie ogródka. Emil nalał wodę [ używając do tego rury od odkurzacza podłączonego do kranu ].


Przypomniałam sobie, jak bawiliśmy się pewnego lata układając kompozycje z roślin w pojemniku z wodą. Opis tutaj.
Dzisiaj ułożyliśmy malutkie obrazki wodne w talerzykach z roślin pochodzących z ogródka .


Kolorowe ogródki talerzykowe ozdobiły nasz trawnik.


Przyznaję że sama spędziłam więcej czasu na układaniu kwiatów niż Emil, którego bardziej interesowało nalewanie wody ale Emil stwierdził że bardzo ładnie mi to wyszło ;)





Share this:

, , , , ,

CONVERSATION

2 komentarze:

  1. no, no, ptaszki będą rezerwować stoliki niedługo, bo nakrycie stołu niczym u Modesta Amaro ;-) Fajny pomysł. Sama bym sobie poukładała...:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę!
    My działamy lokalnie tylko ;)
    Sama bardzo chętnie układam kompozycje w talerzach nie patrząc na dziecko :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...