GŁOWY ROBOTÓW

Emil zasypuje mnie wycinanymi z papieru serduszkami, zebrałam je i obkleiliśmy nimi głowę serduszkowego robota.
Przygotowałam kilka zabaw dla dzieci podczas kinderbalu kolegi Emila.
Dzieci malowały same swoje dłonie lub twarze [ tak jak chciały, nikt nie malował im motylków ani kwiatków ]. Dmuchaliśmy baloniki i robiliśmy z nich "prukające" fajerwerki .
A z papierowych kartonów dzieci tworzyły głowy robotów.
Mały karton sklejałam u góry taśmą a dzieci same projektowały swoją twarz, głowę robota.


Użyliśmy: bibuły,kolorowych papierów,pisaków. Dzieci rysowały oczy i usta ja wycinałam je tak aby można było pudełko nałożyć na głowę i stać się robotem.



Dzieciom bardzo podobała się ta zabawa, niektórzy dorośli też brali w niej udział i bawili się z dziećmi.


Niektóre głowy miały skomplikowane urządzenia,kody dostępu itp.
Wystarczy zwykły karton i bibuła ....



Share this:

, , , ,

CONVERSATION

2 komentarze:

  1. "Mega - fajne!" - jakby rzekł mój pierworodny:)Czuję się zainspirowana:)Jak tylko znajdziemy kartony i do nas zagoszczą roboty!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...