LETNIE POGOTOWIE SZTUKI



Nazwa projektu nie jest nasza [ tutaj link ] ale jak najbardziej pasująca do naszej zabawy.
Zaczęło się od zapotrzebowania na nowy kredens ogrodowy, w którym moglibyśmy z Emilem przechowywać i mieć pod ręką potrzebne do twórczości materiały.
Nie chciałam powtarzać historii ze skrzynkami, myślałam o czymś innym, bardziej trwałym. Udałam się do "Graciarni" i tam mnie olśniło. Zobaczyłam dużo starych apteczek, to był idealny materiał na nowy kredens ogrodowy!
Kupiłam je, wyszorowałam i powiesiłam  w miejscu starego kredensu.


Okazały się bardzo pojemne i wygodne . W każdej szafce ułożyłam innego rodzaju materiały, przybory [ malarskie,rysunkowe,narzędziowe ] i oznaczyłam to na drzwiach szafek [pędzlem,ołówkiem,pieczątką,taśmą] .


Inspiracją do zabawy z parasolkami, piaskownicą oraz nazwą zabawy stał się czerwony krzyżyk na drzwiach jednej z apteczek.
Na dole razem z Emilem poukładaliśmy cegły i kamienie tak, aby utworzyć dodatkowe miejsce na przybory.
Już podczas tworzenia kredensu Emil naznaczył go, odbijając swoje dłonie na kamieniu.


Na wieszaku z rogów powiesiliśmy metalowy pojemnik,torbę z bibułą,druciki.



Pomiędzy szafkami zawisło nasze duże lustro do zaglądania w odbity świat, na dole dwie stare wagi służące jako półeczki oraz ozdoba. Poukładaliśmy podręczne przybory : miski,pojemniki,talerze, pędzle,słoiki .W szafkach [ powieszonych tak, aby Emil mógł je sam otworzyć] znalazły się farby,przybory do pisania,rysowania,odbijania,sznurki,nożyczki,druciki,taśmy itd.


W koszyczku czekają przybory i płyny do puszczania baniek a także ścierka do wycierania ;)
Nad szafkami umocowałam daszki [przeciwdeszczowe] utworzone z parasolek i tyczek bambusowych.


Pod parasolką stoi stolik [ z pojemnikiem na kartki] i krzesełko dla Emila. Mamy zegar a naszą maskotką jest biało czerwony skrzat .
Jeszcze nie skończyłam układać materiały w szafkach a Emil zaczął korzystać z kredensu w tempie pogotowia ratunkowego :)
Chyba się bardzo przyda, te LETNIE POGOTOWIE SZTUKI .

Share this:

, , , , , ,

CONVERSATION

6 komentarze:

  1. Przepiękny! Marzy mi się podobny...tylko jakoś nie wychodzi mi jego zrobienie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie byśmy Was ugościli przy naszym kredensie :)
    A z czym są problemy ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Było by super być gościem przy Waszym kredensie :) tylko chyba trochę daleko :-D A u nas główny problem to chyba brak kreatywności mamy niestety...

    OdpowiedzUsuń
  4. Podejrzewam, że mieszkamy w dwóch końcach Polski :)
    Kreatywności zdecydowanie Wam nie brakuje więc na pewno coś ciekawego powstanie. Może jakieś ogrodnicze klimaty [ skrzynki drewniane,stary kredens,doniczki,butelki...]
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł z tymi apteczkami :) Pozdrawiam, ach!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...