MŁYNKI WIATRZYSKOWE


Spacerując po ogródkach działkowych często można spotkać odstraszacze kretów wykonane z butelek z tworzywa. Butelki nacięte tak, aby utworzyły skrzydełka lub po prostu zawieszone na metalowym pręcie. Wiatr kręci butelkami co powoduje wibracje na pręcie odstraszające krety.


Mnie zainteresowały właśnie te butelki. Postanowiłam je zmodyfikować, przerobić tak, aby stały się trochę ciekawsze, ładniejsze, zabawniejsze. Użyłam butelki oraz inne materiały z odzysku: nakrętki, sztuczne kwiaty, części zabawek, naklejki, bibułę. Materiały łączyłam klejem w pistolecie lub taśmą klejącą.
Emil był zachwycony "Młynkami". Dwa tygodnie stały w ogródku a dzisiaj pojechaliśmy z nimi na górę, gdzie często wieje wiatr.


Wiatr był zbyt silny, użyłam kijków bambusowych zamiast prętów. To mogło spowodować, że butelki nie kręciły się zbyt mocno, ale będę próbować dalej.
Kręcące się "Młynki" są mocno w klimacie "Sztuki szczęścia", dlatego ich realizacja daje tak dużo radości :)







Share this:

, , , , , , ,

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...