GRZYB EMIL


W końcu pojawiły się grzyby więc biegamy za nimi po lesie:)
Przyglądamy się każdemu grzybowi, rozmawiamy o ich "życiu" . Emil później mi opowiada o tym, że grzyb pije sok [dla dzieci] pod ziemią itp.
Zadałam pytanie Emilowi: jak wyobraża sobie siebie jako grzyba.
Aby ułatwić mu zadanie, skonstruowaliśmy przebranie.
Na kartonie [100x70cm.] narysowałam koło, które Emil wyciął.


Z pozostałego fragmentu wycięłam prostokąt z nacięciami [nie do końca], które też Emil naciął sam.
Koło nacięłam do połowy, założyłam 10cm. i zszyłam. Nacięty prostokąt na końcach podziurkowałam i przewlekłam sznureczek.
Zszyte koło to czapeczka a nacięty prostokąt do kołnierzyk grzybkowy.


Emil sam pomalował swój kapelusz, tak jak sobie wyobrażał.
Założyłam Emilowi białą koszulkę, kołnierzyk, kapelusz i GRZYB EMIL gotowy :)
Na zabawę przebierankową jak znalazł.




Share this:

, ,

CONVERSATION

2 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...